Vinterns projekt: tatueringar

Jag älskar tatueringar passionerat. Jag har ingen själv ännu men nu har jag äntligen uppnått den åldern då jag vet vilka tre motiv jag vill ha, kan stå för resten av livet samt vart på kroppen jag ska placera dem.

Många av mina killkompisar (de straighta) har tatueringar som jag kan beundra och iaktta hur länge som helst. Det är så manligt. Jag känner mig som tryggast i sällskap hos de killkompisar som är tatuerade. Lite beskyddad så där.

Vem som ska få äran att tatuera mig vet jag dock ännu inte. Har ni tips och rekommendationer på tatuerare i Stockholmsområdet får ni gärna skriva en rad i kommentarsfältet. Merci!

Kommentarer
Postat av: Gealach

Kul! Jag gjorde min första tatuering 2001, och sedan har jag hela tiden gått och funderat över vad nästa ska bli. Börjar nog landa lite grann i vad och var det ska vara nu, men helt har jag inte bestämt mig.

2011-08-28 @ 18:26:38
URL: http://gealach.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0