Vissa kvinnor äcklar mig

Med allt för täta mellanrum skäms jag riktigt över släktet jag tillhör - kvinnorna. Oftast över sättet de konstant sätter käppar i hjulet för oss andra.

Visst minns ni Helge Fossmo? Pastorn i Knutby (med ett inte alltför fördelaktigt utseende) som lyckades få en något förvirrad barnflicka att mörda hans andra fru (fru nummer ett dog under mystiska omständigheter men där lyckades inte polisen binda några bevis till att Fossmo var skyldig).
Han dömdes för mordet på fru nummer två och har i fängelset gift sig med ännu en kärring!
Jag kan inte undgå att fundera över hur fru nummer tre resonerade...

Tyvärr är jag föga förvånad över att den vidrigaste, sjukaste och mest motbjudande norrman i historien får kärleksbrev från kärlekskranka kvinnor . Det äcklar mig.
Dessa kvinnor är en ren skam för det kvinnliga släktet. Att de förstör sina egna liv skiter jag fullständigt i men de får oss andra - som har hjärnceller - att framstå i sämre dager. Vi har ju nämligen också bröst och då hamnar automatiskt i samma fack som dem.

För en sak ska jag gladeligen dela med mig av till dessa kvinnor som trånar efter psykopater:

RÄNDER GÅR ALDRIG UR!

Ni kan inte förändra dessa män. Och är det kärlek ni är ute efter så letar ni verkligen på fel ställe. Dessa män saknar nämligen empati och är oförmögna att älska någon annan än sig själv. Tvärtom så ser de er som patetiska.

Kvinnor med den här böjningen borde istället söka professionell hjälp, försöka få tillbaka sin självkänsla, inse att man inte kan förändra en annan människa.
Och framför allt: TA ER SAMMAN! 


Kommentarer
Postat av: Gealach

Det där är något som gör mig jätteirriterad också! Det finns så många trevliga singelkillar där ute, ändå sitter kvinnorna och trånar efter galningar i fängelse. Som du säger går det inte att förändra en människa, vill man ha ett renoveringsobjekt, köp ett hus, för 17!

2011-08-29 @ 18:08:41
URL: http://gealach.wordpress.com
Postat av: Maria

Så sant! Det finns så många fina, snälla, underbara och sunda grabbar som är lediga.

2011-08-29 @ 18:30:00
URL: http://princessjinx.blogg.se/
Postat av: Maria

Så sant! Det finns så många fina, snälla, underbara och sunda grabbar som är lediga.

2011-08-29 @ 18:30:21
URL: http://princessjinx.blogg.se/
Postat av: Kristoffer

Vadå äckligt!? De kan väl inte styra vad de tänder på, eller!? Kvinnor är ju äckliga och billiga i allmänhet, det förstår väl de flesta, men att utgå ifrån ett fall är väl ändå lite billigt, tycker du inte?! Kvinnor vet inte vad de vill ha, vilket vi brukar utnyttja till vår fördel :) Lurar de i olika situationer och sedan knullar dem medvetslösa, för att sedan dumpa dem för det de är, hmm, billigt fnask :) Hoppas du har lärt dig ngt om oss, män, och förstått varför vi behandlar ditt kön som knullbart skräpp. Vi gör det bästa av materialet helt enkelt!!!

2011-09-02 @ 02:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0