Mellandagsrean - vilket fiasko

För en gångs skull är jag inte ute på jobb i mellandagarna utan njuter för fullt av min ledighet. Därför tänkte jag passa på att gå på rean idag.

Vilket visade sig vara ett fiasko i klass med Vitryssland-matchen 2002.

Vi började i Sollentuna centrum eftersom jag ville göra reafynd i Lexingtonbutiken.
Där hade man struntat helt i att ha rea.

Besvikna på det tråkiga utbudet åkte vi vidare till Stinsen. Inte heller där hittade vi några fynd.
Det jag dock kom hem med var en massa förvaringsboxar (till ordinarie pris) som jag ska sortera mina recept i.

Therese var så frustrerad över vårt antiklimax att hon ofredade en tomte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0