Dagens butiker och öppet brev till Jultomten

Det blev lite förmiddagsshopping idag i Sollentuna centrum. Det känns som om jag bränt 14 000 kalorier efter att ha sprungit runt där med massor av kassar och trängts.
Bra uppvärmning inför kvällens träningspass på gymmet (ska ladda med fullkornsbulgur och kyckling snart).

DAGENS BUTIK 1:


The Body Shop. Dels för att deras ljuvliga juldoft Cranberry Joy är tillbaka (köpte tvål och doftolja) men framför allt för att de stödjer Red Ribbon-kampanjen.
Det var World AIDS Day igår - den 1 december - och jag uppmärksammade tyvärr inte det på bloggen. Det brukar jag göra. Men gå gärna in och köp en brosch/pin i någon butik. De kostar bara 20 kronor.

DAGENS BUTIK 2:


Lexingtonbutiken. Till mig själv köpte jag nya grytvantar och servetter som jag trånat efter ett tag. Personalen i butiken är så serviceminded och gulliga. Man känner sig verkligen välkommen dit. De behandlar sina kunder riktigt väl. Många butiker borde skicka dit sin personal för en kurs i kundmottagande.

Öppet brev till Jultomten:

Kära Jultomten!

I julklapp önskar jag mig 4 stycken servettringar från Lexington. Du vet de i silver som är ganska breda. 149 kronor/styck.
Jag har varit väldigt snäll i år.

Tack på förhand!

Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0