Harmoni på gymmet

Det blev eftermiddagsträning för mig idag. Bröst, triceps och mage.

Att träna på lördag eftermiddag visade sig vara ett smart drag. När jag var på gymmet i torsdags kväll höll jag nämligen på att få ett sammanbrott eftersom A-teens hade ockuperat varenda maskin, hantel och kvadratmeter. Fjuniga 15-åringar som hängde i klungor (och hur mycket träning de åstakom vet jag inte - i flock var de i alla fall tvungna att vara).
Saknar den tiden då det var 18-årsgräns på gymmet...

Idag var jag dock nästan själv. Underbart skönt. Jag slapp att köa för att få träna de övningar jag ville och lyssna på konversationer där varannat ord är "ba".

Harmoni.

Kommentarer
Postat av: Maja

Jäkligt störande... Man får stå ut i januari och februari sen brukar de flesta med nyårslöften "att börja träna" droppa av..

2011-02-20 @ 07:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0