Årets första Fredagspanel!

Kära läsare, förra årets uppskattade kategori fortsätter även i år. Jag har inte riktigt begripit att det är ett nytt år ännu men det har ju å andra sidan inte min iPhone heller.
Här är 2011´s första Fredagspanel (några dagar sent):

1. VILKET ÄR DITT NYÅRSLÖFTE?

Jag röker inte, jag dricker inte och lever ett ganska sunt liv i allmänhet. Därför känner jag inte behövet av att avge några löften. Men jag tycker det är en bra tidpunkt på året för en nystart, därför lyckoönskar jag alla som har lovat att göra förändringar i sitt liv såsom att sluta röka eller gå ner i vikt.
Däremot har jag nyårsönskningar. Bland annat önskar jag att snön ska försvinna så fort som möjligt och att vi får den soligaste sommaren i mannaminne. Samt en prinsessbebis.

2. VILKET ÄR DET FULASTE KLÄDESPLAGG DU ÄGER?

Mina nyköpta rosa Uggs är kanske inte är ett plagg i ordets rätta bemärkelse men de kandiderar definitivt till att vara bland det fulaste jag äger.
Det var premiärturen med dem ute idag. Jag tog mig in till stan i förmiddags för att gå till frissan. Uggsen var hala (egentligen ska ingen skugga falla på dem för det är inte Uggsen i sig som är hala - det är vägunderlaget) men jag frös inte om fötterna i alla fall.

3. VILKEN VINTERAKTIVITET FÖREDRAR DU?

Att titta på ishockey. Det är faktiskt den enda fördelen jag kan komma på med vintern. Jag har ingen längtan efter att ställa mig på ett par skidor eftersom jag är rädd att jag skulle slå ihjäl mig och jag tycker inte om att vistas utomhus under vinterhalvåret alls.

4. OM DU VAR ETT DJUR, VILKET SKULLE DU VARA DÅ?

En delfin. För jag kan inte komma på en enda människa vid sina sinnens fulla bruk som tycker illa om delfiner.

5. VILKEN LÅT FÅR DIG ATT GRÅTA?

U2´s "One".

"You gave me nothing - now it´s all I´ve got".

Ren poesi.




Kommentarer
Postat av: Skidor

Snart är ju hösten över, då är det bäst att köpa nya skidor inför den kommande skidresan på Länna Sport. Dom säljer online och har ett stort sortiment av bland annat Twintips, Twintipskidor, Carvingskidor och damskidor, men även skidhjälmar, pjäxor och skidglasögon. Tydligen ska det vara fraktfritt också. Är man inte skidintresserad så finns det alltid hockeyklubbor, hockeyskridskor, gummistövlar, skyddsskor och fotbollsskor!



2011-09-14 @ 16:27:17
URL: http://www.lannasport.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0