På tillfälligt besök hemma

Jag är på tillfälligt besök hemma. Ja, i alla fall känns det så efter att ha varit på resande fot sedan i söndags. Men det är absolut inte synd om mig.
Igår hade jag en underbart skön förmiddag på Hilton i Helsingfors. Meningen var att jag skulle bada skumbad, ligga och mysa i sängen nästan hela dagen och läsa en deckare. Med mig hade jag endast en lila mysdräkt av den typen som man gärna inte vistas i bland folk.
Och visst tillbringade jag en hel del tid i sängen - sovandes! Efter en ljuvlig frukostbuffé gick jag upp och lade mig igen och somnade omgående. Riktigt skönt.

Idag ställde jag klockan tidigt för jag hade lovat att baka till besättningen ikväll, sedan hann jag iväg en sväng till gymmet där jag körde axlar och ett spinningpass.

Nu ska jag duscha, sminka mig och sedan åka iväg till Arlanda igen. Men min arbetsdag imorgon slutar redan halv nio på morgonen och sedan är jag ledig ända till söndag eftermiddag.
Då ska jag ägna mig lite mer åt er, kära bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: Näsan

Kanon-blogg, fröken Larsson.

2011-01-13 @ 18:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0