Nationaldagspanelen om second hand och allergier

Förra veckans Fredagspanel publiceras idag. Därför blir det Nationaldagspanelen.

1. HEMMAFEST ELLER UTGÅNG?

Både och. Jag älskar hemmafester men tycker lika mycket om att gå ut och träffa nya människor. Det är nog en humörfråga.

2. HUR OFTA HANDLAR DU SECOND HAND?

Aldrig. Inte kläder i alla fall. Däremot är de flesta möbler jag har ärvda av bland annat mormor och omgjorda av mig.

3. HUR SNÄRJDE DU DIN PARTNER?

Genom list och matlagning.

4. OM DU KUNDE FÅ PROFESSIONELL HJÄLP MED EN SYSSLA, VAD SKULLE DU DÅ VÄLJA?

Putsa fönstren! Mest för att jag tycker att det är otäckt att behöva stå på en pall för att nå.

5. ÄR DU ALLERGISK MOT NÅGOT?

Den enda riktiga allergin jag har är mot myggor. Jag får stora bölder och ibland hög feber när jag har blivit biten. Att jag kräks av lukten av jordgubbar räknas nog inte som en allergi i ordets rätta bemärkelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0