Tillskott i smyckeskrinet

Redan innan klockan hade slagit åtta i morse så hade mitt smyckeskrin fått tillökning. På Arlanda finns det svenska märket Wishing tree (sött namn, inte sant?) och där hittade jag mycket trevligt (deras smycken har starka influenser från 70-talet).


Jag behövde ett nytt armband att ha på jobbet och det fina armbandet i mitten av bilden passar utmärkt för det. Det blingar lagom mycket och är lagom stort.
Grönt är en av mina favoritfärger och halsbandet med blomman tyckte jag var det perfekta sommarhalsbandet. Visst blir man glad av grönt?
Och slutligen köpte jag ett litet krucifix (älskar dem!) som jag kan fästa lite varstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0