Hektiska dygn framöver

De närmsta tre dygnen blir en anings hektiska.
I eftermiddag åker jag ner till Dubai. Med mig som sällskap har jag boken "Repetitionen" av Eleanor Catton. Den ska jag ha läst klart till torsdag kväll då jag är bjuden till en bokcirkel där den ska diskuteras.
Hem från Dubai kommer jag på torsdag morgon så jag ska försöka paniksova ett par timmar innan bokcirkeln startar.

I morgon ska jag hinna med en stund vid poolen (prognosen säger strålande sol och 29 plusgrader), göra lite ärenden, äta och sova innan nattflygningen hem.

Så jag kan nästan garantera att vi inte hörs förrän på fredag, kära läsare! Förhoppningsvis har jag dock massor att berätta om då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0