Överskottsenergin borta :(

Förra veckans anfall av överskottsenergi är som bortblåst! Trots mars månads entré idag. I min värld är mars en vårmånad. Och det om något borde pigga upp mig.

Nästan hela dagen har jag tillbringat i soffan framför tvn. Hade så kallad "standby" (jourtjänstgöring). Ingenting hörde jag ifrån jobbet och klockan tre var jag fri att göra vad jag ville.
Jag låg kvar i soffan. Orkade inte ens läsa någonting idag.

Men... trots segheten som dominerade dagen så tvingade jag mig ändå till gymmet där jag körde både 40 minuters styrketräning (biceps och mage fick sig en rejäl genomkörare) och ett svettigt spinningpass på 55 minuter. Jag är glad att jag gjorde det. Det känns alltid bättre efteråt.

Imorgon ska jag ner till Las Palmas. Förhoppningsvis får jag lite solenergi som jag kan ta med mig hem. En sak är i alla fall säker: jag ska äta en sjuhelvetes god middag i morgon kväll! Jag förtjänar det.

Kommentarer
Postat av: Alva Asp - 17 år och pluggar till stylist

Åh, jag älskar Las Palmas. Hoppas du får det bra! :)

2011-03-01 @ 21:11:51
URL: http://alvaasp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0