Wifi på 10 000 meters höjd på självaste födelsedagen

De senaste två dagarna har jag inte gjort någonting annat än att jobba och sova. Har haft långa dagar på jobbet och sedan har jag åkt direkt hem och sovit.
Har nämligen dragit på mig en liten förkylning som förmodligen bidrar en del till min trötthet. Jag är inte tillräckligt sjuk för att sjukskriva mig men inte heller tillräckligt frisk för att orka med så mycket mer än det jag ska.

Igår var det dessutom min födelsedag. Dagen till ära fick jag arbeta ombord på ett flygplan som hade Wifi ombord. Riktigt roligt att se passagerare som satt och surfade 10 000 meter upp i luften.
Idag är det unikt - om ett par månader är det vardag.

Själv är jag alltid oerhört imponerad över ny teknologi. Som när kabel-tvn kom. Jösses, så exalterad jag var!

Och vilken massiv uppvakning jag fick igår på Facebook! Det kom så många fina hälsningar att jag ett tag misstänkte att mina vänner trodde att jag kanske fyllde jämt (det gör jag inte på ett par år).

Så ännu en gång:

TACK ALLA FINA VÄNNER FÖR UPPVAKNINGEN PÅ MIN FÖDELSEDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0