Fredagspanelen om pinsamma frisyrer och dåligt morgonhumör

Min arbetsdag var slut 08:10 i morse och nu har jag officiellt "helg". Därför passar det ganska bra att veckans Fredagspanel publiceras just idag.

1. HUR FÅR MAN DIG PÅ GOTT HUMÖR OM DU VAKNAT PÅ FEL SIDA?

Ger mig en god kopp kaffe. Jag har svårt att vara irriterad eller arg när jag dricker kaffe.

2. HUR OFTA ÄTER DU UTE?

Relativt ofta eftersom jag ofta sover på hotell. I den utsträckning det går tar jag med mig mat eftersom jag då kan ha större koll på vad jag får i mig. Men när jag är till exempel på Kanarieöarna passar jag på att avnjuta tapas.

3. OM DU KUNDE ÅTERUPPLIVA EN PERSON, VEM SKULLE DU VÄLJA?

Prinsessan Diana. Världen var en vackrare plats när hon fanns med i den.

4. VILKEN ÄR DEN PINSAMMASTE FRISYREN DU HAFT?

Även jag permanentade mitt hår i slutet av 1980-talet. Och eftersom jag alltid har haft långt hår blev resultatet att jag såg ut ungefär som Joey Tempest gjorde på den tiden... Inte min stoltaste tid.

5. HÅLLER DU KONTAKTEN MED NÅGOT/NÅGRA AV DINA EX?

Nej. Har inget behov av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0