Godaste proteinpulvret

I alla år som jag har tränat så har jag druckit proteindrinkar för att komplettera maten. Jag har testat många olika sorter och märken under årens lopp men aldrig hittat något som med handen på hjärtat har smakat bra. Oftast har jag varit tvungen att kamouflera smaken med att tillsätta bär eller frukter.

Men för ett par månader sedan testade jag ett proteinpulver som jag hittade på Gymgrossisten med smaken Banana cream pudding och den var - tro det eller ej - riktigt god!
Nu är burken nästan slut och självklart går inte just den smaken att beställa (så är det alltid när jag hittar en produkt eller vara som jag tycker om - de försvinner ur sortimentet). Istället beställde jag från samma tillverkare smaken Chocolate pudding och håller tummarna att den är lika god.

Utvärdering kommer nästa vecka när jag har fått hem min burk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0