Hemma efter Luleå-mys

Med handen på hjärtat så fungerar inte blogg-appen komplikationsfritt. Ibland går det bra men nu när jag var uppe i Luleå så ville den inte publicera mina inlägg.

Jag har i vilket fall som helst haft det mycket bra.

Det här möttes jag av när jag kom till jobbet i förrgår eftermiddag:


Väldoftande saffran som en kollega förbarmat sig och köpt till mig i Dubai. Nu borde jag klara mig ett tag framöver.


Väl framme på hotellet i Luleå blev det riktigt mys med cola zero, resedoftljus och bok. Jag läste äntligen ut Viveca Stens "I den innersta kretsen" (dock kommer jag inte lägga ner energi på att recensera den på bloggen. Boken får 1 plus).


På förmiddagen igår tog jag en sväng på stan. Det var tio plusgrader i Luleå och ingen snö. Medlemsdag på Stadium (10 % rabatt) vilket resulterade i en träningsjacka jag ville ha.

Nu får jag vara hemma i minst tre dagar innan det är dags för en längre Norden-turné nästa vecka. På agendan idag står frisörbesök och mys med finaste Martin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0