Det blev en kort helg...

Knappt hade jag kommit innanför dörren hemma idag förrän en önskan från jobbet kom om att hoppa in på ledig dag imorgon.

Jag kan inte tacka nej till ett sådant erbjudande. Inte ens på en söndag. Inte när hela lägenheten behöver renoveras.

Det blir till att gå upp kvart över fyra i morgon bitti (det blir min sjätte dag i rad som jag är uppe vid den tiden - tror ni min dygnsrytm är något ur fas just nu?) och åka fram och tillbaka till Barcelona.

Men jag hann ändå testa ett nytt muffinsrecept under min korta visit hemma. Kollegorna på flygningen i morgon får vara testpanel. Ni får receptet i morgon eftermiddag.


Double chocolate muffins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0