Jag köper gärna rosa i oktober!

Visserligen kan man alltid köpa saker i rosa men den här månaden är det extra viktigt att vi alla gör en insats för bröstcancerforskningen.

Själv har jag haft två saker på min "att köpa vid tillfälle"-lista: termosmugg och skruvdragare. Jag kan inte tänka mig ett bättre tillfälle att införskaffa dessa saker än under oktober då en del av vad jag betalar går till välgörande ändamål.

Så här fin är min nya termosmugg från Mekonomen (observera att man får två muggar för 129 kronor):


Tycker man av någon outgrundlig anledning inte om färgen rosa så går det självklart bra att sätta in en summa på Rosa Bandets post/bankgironummer (eller så gör man båda!).

All information om Rosa Bandet-kampanjen hittar ni HÄR.

Senare i veckan ska jag åka till Clas Ohlson och köpa mig en rosa skruvdragare att lägga i min verktygslåda (som för övrigt också är rosa).

Gör en insats, vänner!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Oh vilken snygg mugg, givetvis ska den vara rosa. Å givetvis måste jag oxå ha en, hur ska jag annars kunna vara en sån där latte morsa som alltid har med mig kaffe på promenaden :D



Tack för tipset!!



//Sabina

2011-10-04 @ 12:22:24
URL: http://grewe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0