Fredagspanelen om jobbflirtar och peppning

1. BLIR DU HÖG ELLER LÅT AV HÖSTEN?

I år har hösten gjort mig ovanligt hög. Jag älskar den svenska sommaren med ljusa kvällar och därför kan jag bli lite nedstämd när mörkret kommer.
Men i år tycker jag bara att hösten är mysig. Det har höstpiffats mycket här hemma och jag längtar efter att få börja julpynta.

2. HAR DU HAFT EN FLING PÅ JOBBET NÅGON GÅNG?

Flera. Det ger en krydda åt vardagen att ha en flirt på jobbet.  

3. HUR MYCKET JÄMFÖR DU DIG MED ANDRA?

Ingenting längre. Det slutade jag med ganska tidigt i livet.



4. RINGER ELLER SMS:AR DU HELST?

Varken eller. Jag träffas helst. Att prata i telefon har jag aldrig varit förtjust i och sms tycker jag rent av illa om. Sms kan jag acceptera för mycket korta meddelanden men när människor startar långa konversationer på det sättet blir jag fullkomligt galen.

5. VEM VÄNDER DU DIG TILL NÄR DU BEHÖVER PEPPAS?

Jesus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0