Bonus lönar sig?

Visst, nu kanske jag har fler bonuskort än vad som anses sunt men ett av dem jag verkligen använder än det hos Kicks (man behöver ju inte fysiskt ha ett bonuskort med sig till butikerna längre - bara ett legitimation men ni förstår vad jag menar). Och det har lönat sig tydligen.
Igår fick jag nämligen månadstidningen där rabattkuponger och bonuscheckar medföljer. Där meddelades jag att jag från och med nu avancerat till Gold Member. Vilket innebär att jag det senaste året har handlat för så mycket att de uppgraderat mig.

Vidare läste jag i Kicks månadsmagasin att ögonskuggan i höst ska vara khakigrön. Det gläder mig. Ingen annan färg framhäver mina ögon som den.

Annars gick gårdagen i ett rasande tempo. Inledde med en powerwalk, sedan iväg i panik och fotograferade mig (mitt körkort går ut om ett par veckor och måste förnyas), fika med kompis Mattias på eftermiddagen, vidare till gymmet där jag körde axlar och spinning (instruktören igår hade med två låtar av Guns´n´Roses - det gjorde mig enormt lycklig), dunade in ganska tidigt igår kväll och vaknade av mig själv kvart över fyra i morse.

Lite trött i ögonen nu men snart är det dags för ett besök på gymmet (biceps och spinning) innan jag ska iväg på fika med två kompisar och jaga efter lite nya träningskläder (det är inte så varmt ute längre på mornarna).

Önskar er alla en förträfflig lördag!

Kommentarer
Postat av: Gealach

Jag blev medlem på Stadium för ett tag sedan och där behöver man inte heller något kort, så det har jag utnyttjat. Annars ligger ju korten bara hemma och skräpar.

2011-09-10 @ 11:48:43
URL: http://gealach.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0