Frukost: Indras proteinshake med kaffe

Igår dammade jag (bokstavligt talat) av några gamla böcker som jag tar fram då och då för att få inspiration till min träning. Med jämna mellanrum behöver man få lite ny inspiration till "nya" övningar samt ny motivation.



Bland annat bläddrade jag igenom Linda Ekwalls "Fitness för henne" (Linda var en framgångsrik fitnessprofil och mest känd som Indra i "Gladiatorerna" men omkom tragiskt i en bilolycka 2002).
I den fick jag inte bara ny härlig motivation och idéer till min träning utan hittade också ett tips på hur man kan göra sin proteindrink lite godare och lyxigare.


INDRAS PROTEINDRINK MED KAFFE:

2 dl minimjölk
1 dl kallt kaffe
1 skopa proteinpulver med vaniljsmak
lite kanel

Mixa ingredienserna och häll upp i ett stort glas.

Riktigt god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0