Jobb i natt

För en liten stund sedan kom jag hem från gymmet. Idag blev det "bara" ett spinningpass (jag skriver "bara" för igår slog jag på stora trumman och hann med både en lång morgonpromenad, spinning på förmiddagen och styrketräning på kvällen. Total träningstid: 3 timmar och 30 minuter).

Faktum är att jag var tvungen att gå och träna idag eftersom man alltid blir piggare efteråt. Jag ska nämligen jobba ikväll - slutar klockan tre i natt. Jag förstår inte hur jag ska orka det.
Då är jag förmodligen hemma vid fyra, somnar säkert vid fem eftersom det tar en stund för mig att varva ner efter ett jobbpass.
Jag som är van att vakna vid halv sex på morgonen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0