Morgonsurr

Min arbetsdag igår blev väldigt lång. Och började väldigt tidigt. Så jag var inte upplagd för mer än en kväll i soffan (vilket kanske passade bra eftersom det var "fredagkväll" för mig). Såg dubbelavsnitt av "The big bang theory", vred mig sedan av obehag i soffan över lyteskomiken när två Ullared-antsällda reste till Marrakech och avslutade med tredje avsnittet av "Alcatraz".

Det blev nog också det sista avsnittet av serien för mig.

Idag är jag ledig och har bland annat ett efterlängtat frisörbesök att se fram emot i eftermiddag och ett spinningpass ikväll.

Just nu försöker jag motivera mig själv att ta en powerwalk i ett högst oinspirerande väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0