Styrketräningscomeback

Styrketräningen har inte prioriterats de senaste två månaderna. Det har blivit något sporadiskt pass här och där. Dels har jag ju varit mycket på resande fot, dels blev det ingen träning på två och en halv vecka när jag var förkyld.
Konditionen har jag dock lyckats hålla igång med hjälp av promenader och spinningpass.

Idag gjorde jag min "comeback" på gymmet. Det blev ett styrkepass för ryggen och det lär jag väl känna av i flera dagar framöver.
Jobbschemat de närmsta veckorna är lite lugnare än vad det har varit årets tre första månader. Därför hoppas jag kunna komma igång rejält med styrketräningen nu.

Kompis Mattias har kört igång sin blogg igen (nu med ännu ett nytt namn - han är lite ombytlig). Den hittar ni HÄR. In och läs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0