Det blev ett par mil i veckan

Eftersom jag jobbade eftermiddag veckan som gick - med undantag för i fredags - och vädret har varit strålande så blev det inte ett enda besök på gymmet. Istället bestod min träning av promenader ute i friska luften. Totalt gick jag 6,3 mil.
Det i samband med att ha jobbat långa dagar i inte alltför fotvänliga skor, har gett mig lite ömma fossingar. Det försökte jag råda bot på under kvällen framför OS.
 
Ledig dag i morgon, sedan jobbar jag förmiddag resten av veckan som kommer. Har bokat mig på tre spinningpass och hoppas hinna med ett par styrkepass också.
Nu ska jag göra mitt bästa för att försöka hålla mig vaken till 100-metersfinalen sent, sent ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0