I harmoni efter ljuvlig thaimassage

När jag flög på Thailand tidigare i karriären, gick jag alltid och masserade mig på plats. Ibland två gånger om dagen. Jag var i synnerhet förtjust i deras fotmassage (och efter en flygning på 12 timmar var det exakt vad fötterna behövde).
Även om min kropp (och framför allt fötter) behöver lika mycket omsorg idag har jag bara haft mitt omhändertagande hemma i form av fotbad och knådat fötterna själv i den mån det går.
 
Häromdagen beslutade jag mig för att börja unna mig riktiga behandlingar. På salong.
 
Mitt val föll på ett ställe i förorten där en timmes fotmassage kostade 350 kronor. Efter att min jour var över idag gick jag dit för att testa. Ett beslut jag aldrig kommer att ångra.
 
När jag slöt ögonen var det precis som om jag var tillbaka i Thailand. Samma dofter, samma musik, samma ljuvliga massage.
 
Jag kände mig ärligt talat som en ny människa när jag gick därifrån. Hela jag var fylld av positiv energi och harmoni.
 
Tips till er som bor i norrförort: Kanok Thaimassage. De har generösa öppettider och man bokar enkelt via nätet. Rekommenderas varmt.
Från och med nu ska jag unna mig besök där regelbundet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0