Snabb morgonhälsning

Min främsta uppgift de närmaste dagarna är att försöka vända på dygnet. På fredag måste jag nämligen ställa klockan på 02:10 för att hinna till jobbet. Jag har lite dödsångest över det.
 
Bättre blev det inte av att jag var uppe halva natten mellan söndag och måndag. Först såg jag den fantastiska OS-avslutningen (visst fick man gåshud?!) och sedan var det en underbar dokumentär om U2 som jag inte kunde sluta titta på.
 
Något seg tillbringade jag nästan hela dagen i huvudstaden igår. Först en trevlig lunch med en kollega, sedan var jag hos frissan och blev lite blondare.
På kvällen lyckades min fina träningskompis Andreas locka med mig ut på en kvällspromenad.
 
Idag var jag också tvungen att stiga upp relativt tidigt (men inte så okristligt som 02:10) då jag äntligen fick ändan ur vagnen för att åka till grannkommunen och ta ett blodprov. Jag fick en remiss att kolla min sköldkörtel i mars... Nu är det i alla fall gjort och uppföljning blir det nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0