Fredagspanelen om julklappar och festminnen

Innan jag börjar planera resten av dagen bjuder jag på veckans Fredagspanel:
 
1. VAD ÖNSKAR DU DIG I JULKLAPP?
 
Ingenting materiellt. Jag önskar bara att få fira julen med La Familia på det sätt som blivit en tradition de senaste tio åren och som gjort julafton till årets bästa dag.
 
2. VILKEN ÄR DIN FAVORITRÄTT?
 
Det varierar. Det finns så mycket mat som jag älskar - italienskt till exempel.
 
3. VEM HAR SVERIGES BÄSTA RADIORÖST?
 
Utan tvekan: Lotta Bromé. Kvinnan har blivit välsignad med en sagolikt vacker stämma.
 
4. BERÄTTA OM ETT RIKTIGT BRA FESTMINNE!
 
De allra bästa festerna jag har varit på har varit dem som varit spontana. Med för mycket planerande och för mycket förhoppningar blir man oftast besviken. Som med det mesta här i livet.
 
5. VEM ÄR VÄRLDENS SNYGGASTE SKÅDESPELARE?
 
Jonathan Rhys-Meyers.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0