Härlig förmiddagsträning och Paulúns genvägar till fettförbränning

I snöstorm kämpade jag mig iväg till gymmet på förmiddagen. Jag saknar den tiden då det var trendigt att ploga trottoarerna. Nu präglas istället varje stund utomhus av en massa svordomar.

Men fram till gymmet kom jag till slut och det är jag glad över. Körde biceps och kände mig överraskande stark. Kanske var det adrenalinet från min promenad som bidrog till att styrkan kändes bättre. Öka vikterna kunde jag i vilket fall som helst göra. Sedan körde jag ett mycket roligt spinningpass på 45 minuter.

Häromdagen lånade jag en bok från biblioteket av Fredrik Paulún: "50 genvägar till fettförbränning". Hann att bläddra igenom den lite grann framför tvn igår och den verkar så pass bra att jag faktiskt tänker köpa ett exemplar av den. Många bra tips som man kan behöva bli påmind om med jämna mellanrum.

50 genvägar till fettförbränning

Bild lånad från Adlibris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0