Tips från coachen

Med en liten förvånad ton i raderna kan jag meddela att pendeltågstrafiken både till och från den kungliga huvudstaden idag gick på tid.

Däremot var det okristligt kallt. Så pass kallt att jag inte kommer att tina upp den närmsta framtiden, tror jag. Håret blev klippt (jag var riktigt modig och klippte av hela 4 cm) och med mig hem fick jag en gigantiskt shoppingkasse.

Lite undermedvetet har jag alltid anammat regeln "handla aldrig någonting till ordinarie pris". Numera har det blivit en sport.

Idag kom jag hem med ett fotbad (i rosa) som jag har velat ha en tid. Det köpte jag med 15 % rabatt på Åhléns och ska invigas ikväll (måste tina upp mina arma tår).
En bra investering i sig själv. Fötterna ska man vara rädd om!

Så mina vänner, mitt råd till er är: använd era bonuskort! Köp aldrig någonting till ordinarie pris.

Är vi överens?


Kommentarer
Postat av: Liz

Åh, jag har hellre dina minus femton än de minus 31 som är här :( men snart, snart är det vår och sommar :)

2012-02-03 @ 06:23:05
URL: http://booksonmymind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0