Fredagspanelen om fina presenter och favoritvardagar

Träning mitt på dagen, sedan iväg för en jobbhelg i Göteborg. Men först veckans Fredagspanel:

1. VAD ÄR DET FINASTE DU GETT NÅGON ANNAN I PRESENT?

En del människor är väldigt svåra att hitta presenter till, andra mycket lättare. Mest nöjd blir jag när jag hittar någonting som den andra personen verkligen uppskattar men inte hade förväntat sig.

2. VAD ÖNSKAR DU ATT DU KUNDE ALLT OM?

Datorer och aktier. Det skulle underlätta livet.

3. VILKEN ÄR DIN FAVORITVARDAG?

De vardagar då jag är ledig (vilket oftast är minst två i rad). Man hinner uträtta så oerhört mycket mer på en vardag än på en helg. Träna, träffa vänner över lunch, storhandla, göra sina ärenden.

4. VÅGAR DU GRÅTA BLAND ANDRA MÄNNISKOR?

Absolut men inte i onödan. Offentliga krokodiltårar får min mage att vända sig in och ut.

5. ÄR DET OKEJ ATT VARA IHOP UTAN ATT VARA KÄR?

Nej! Då är man antingen tillsammans för att man är rädd för att vara singel eller för ekonomisk trygghet. Inget av dem är speciellt respektfullt mot den andra partern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0