Dubbelpass på gymmet idag

Jag är riktigt nöjd med min träningsinsats idag. På förmiddagen körde jag bröst och ett 45 minuter långt spinningpass. Och på kvällen blev det triceps och ett spinningpass på 55 minuter.

Jag passar på att träna ordentligt när jag kan. Fick nämligen mitt schema för februari igår och det var fullspäckat med jobb. Därför kommer jag förmodligen inte att kunna träna i den utsträckning jag vill då.

Men det kommer att bli en del träning i Göteborg under nästa månad eftersom jag kommer att jobba därifrån mycket. Ska bli riktigt roligt att besöka SATS där och kanske få ännu mer träningsinspiration.

I morgon blir det vila från spinningen. Dels behöver kroppen vila, dels har jag mitt favoritpass att se fram emot på fredag. Då ska jag vara rejält laddad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0