Fredagspanelen om åldersångest och hotell

Innan det är dags för ett spinningpass på gymmet blir det veckans Fredagspanel:

1. FÅR DU ÅNGEST AV ATT BLI ÄLDRE?

Ja. Jag hatar att kroppen gör sådana tydliga förändringar med åren. Tyvärr hänger inte hjärnan med i samma takt - eller så lever jag i fullkomlig förnekelse - för jag kör på på samma sätt som jag gjorde när jag var arton. Det straffar sig ofta.

2. HAR DU RÅKAT HA SÖNDER NÅGONTING HEMMA HOS NÅGON ANNAN?

Inte vad jag kan minnas. Jag brukar inte vara så klumpig hemma hos andra. Det är jag bara hemma hos mig själv.

3. HUR KINKIG ÄR DU MED HOTELLSTANDARD?

Mycket eftersom jag tillbringar så pass mycket tid på hotell. Däremot har jag inte lika höga förväntningar när jag är ute och reser privat eftersom jag då försöker att vara så lite som möjligt på just hotellrummet utan istället göra andra saker. Då räcker det med att rummet är rent och att jag har en säng att sova i samt att rummet har dusch och toalett (jag är alldeles för bekväm och fåfäng för att springa ut i en korridor).

4. VAD FÅR DIG UT PÅ DANSGOLVET?

Vackra män och musik som jag tycker om. "Safety dance" med Men without hats får mig att vilja dansa.

5. VAD HAR DU FÖR CRAVINGS "DAGEN EFTER"?

Jag är ju väldigt sällan bakfull eftersom mitt alkoholintag är minimalt men det brukar inte vara någon större skillnad från mina vanliga cravings: iskall cola zero är min last i livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0