Nöjd med söndagen

Efter att ha klivit upp mellan 03:20 och 04:30 på morgonen sex dagar i rad har jag inte riktigt en normal dygnsrytm i kroppen. Därför kändes det som en rejäl sovmorgon att sova ända till klockan sju i morse. Glädjande nog började det att bli ljust ute en kort stund senare.

Jag får alltid mycket gjort när jag går upp tidigt. Idag blev det ju besök på ICA Maxi redan vid halv nio där jag storhandlade (älskar att ha kyl och frys fyllda). Därefter blev det ett spinningpass. När jag hade ätit och duschat ställde jag mig vid spisen och gjorde matlådor och muffins.

Och nu känner jag mig så nöjd med mig själv. Kvällen har knappt börjat och jag har massor med timmar kvar innan det är sängdags. Nu kan jag med gott samvete tända lite ljus och mysa i soffan med en bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0