Och träningen går bra!

Jag har lite semester nu. Nio dagar var det meningen att jag skulle vara ledig men igår jobbade jag faktiskt extra. Resten av ledigheten ska jag ägna åt träningen som jag tycker är roligare än någonsin. Även om jag tränar regelbundet året om får jag alltid en liten nytändning efter nyår.

Idag har jag tränat rygg och spinning.

Kompis Mattias har också tränat flitigt den senaste tiden. Han har nytt namn på sin blogg som ni hittar HÄR där ni kan följa hans träning och diet samt lite annat smått och gott.

För övrigt älskar jag SATS nya hemsida! Har inte riktigt satt mig in i allting nytt på den ännu men det är roligt att se statistik på hur ofta man har tränat och kunna sätta betyg på de klasser som man har gått på.

I år ska träningsstatistiken bli ännu bättre än förra årets!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0