Förberedelser inför morgondagen

Det är jobbdag i morgon. Den första på fyra och en halv vecka. Efter den här rekordlånga ledigheten ska det faktiskt bli skönt att börja jobba igen.
 
Just nu står det apelsinblondies i ugnen - jag kan ju inte komma tillbaka till jobbet utan fika första dagen!
 
Började denna sista semesterdag med en promenad på 11 km (det var så skönt ute att jag förmodligen kunde ha gått dubbla sträckan om det inte vore för att jag kände mig oerhört stressad idag), sedan hem och åt lyxfrukost (havregrynsgröt med färska blåbär och egenodlade smultron). Apoteket har börjat med söndagsöppet här i förorten och tur är väl det för jag behövde ett par riktiga stödknästrumpor (ett par kostade 230 kronor - vill man vara ordentlig och ta hand om sina ben får man även betala för det).
 
Ikväll ska naglarna återigen målas i en "naturlig" färg (på jobbet har jag alltid Essies "Suger daddy") och fötterna ska skämmas bort i ett fotbad. Utöver det kommer jag inte göra många knop - det blir soffan framför OS-sändningarna.
 
OS-favorit so far: Ryan Lochte!
 
Söt som socker!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0