Imponerande seniorer!

Jag tränade lite styrka på förmiddagen idag. Det är den enda tidpunkt på dygnet jag har nerver att befinna mig i styrketräningsdelen. Kommer man dit på kvällen så ska man ha mer tålamod än vad jag har för då är varenda hantel och maskin upptagen. Träningen då består egentligen bara av väntan. Oerhört ineffektivt. Därför försöker jag i den mån det går att träna min styrka tidigt på dagen.
 
Och jag älskar att träna förmiddagar av flera orsaker. Dels är det glesare med folk, dels är målgruppen som befinner sig där då seniorer.
Jag är så oerhört imponerad av dessa människor - plus 65 - som regelbundet tar sig till gymmet och tränar. I strålande form ser de dessutom ut att vara!
 
Hatten av för alla dessa coola tanter och farbröder! Ni är härliga förebilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0