Jag ger benen en utmaning istället!

Svenskarna slappar idag (AB). Jag tänkte istället ge mina ben en rejäl utmaning.
 
Efter att ha haft sovmorgon i ett par dagar var jag återigen tillbaka i rutinerna i morse. Vaknade klockan sex, gick ut på morgonrundan klockan sju och var ute lite mer än en timme.
Nu har jag fått i mig en nyttig frukost: havregrynsgröt med kanel, smultron och blåbär samt tre kokta äggvitor (nytt för den här veckan - jag tar bort gulorna som innehåller onödiga kalorier).
 
Strax ska jag iväg till gymmet för att köra ett strykepass för benen. Jag hoppas att gårdagens oväntade energiboost håller i sig.
 
Ikväll blir det ett spinningpass och i morgon förväntar jag mig att benen ömmar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0