Semesterpanelen om sommardrycker och nödsituationer

Sista Semesterpanelen. På måndag är det jobb igen (självklart lagom till att den riktiga sommarvärmen kommer).
 
1. VAD DRICKER DU HELST PÅ SOMMAREN?
 
På den punkten är jag konservativ: Vatten och cola zero gäller året om. Men jag har den senaste månaden dragit ner på mitt cola-drickande!
Numera köper jag vanliga burkar som jag har i kylen och jag får bara dricka max en om dagen (för mig är det en oerhörd nerdragning).
 
2. VAD ÄR DU MEST STOLT ÖVER?
 
Att jag inte är ekonomiskt beroende av någon annan och att jag kan försörja mig själv.
 
3. VEM RINGER DU I EN NÖDSITUATION?
 
112 naturligtvis. Är det av en mer personlig natur brukar jag ställa mig själv frågan: WWJD?
 
4. VAD GÖR DU OM DU VINNER EN MILJON?
 
Bokar vinters inplanerade resa till Mexico fast på ett riktigt lyxigt hotell.
 
5. VILKEN KÄNDIS BRUKAR DU FÅ HÖRA ATT DU ÄR LIK?
 
Ingen nu längre. Tack och lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0