Det hanns med en del idag

Dagen har verkligen varit fullspäckad. Inledde den med en powerwalk på 90 minuter, sedan åkte jag iväg till Väsby centrum för att köpa skor...
 
På många sätt är jag så långt ifrån Carrie Bradshaw man kan komma (först och främst: jag hade aldrig släppt Aidan eller varit otrogen mot honom): jag har inte många skor att välja på i min walk-in-closet (som min klädkammare är döpt till). Inte nätta, små sandaletter som passar sig för ett barndop i alla fall. Jag kan konstatera att min skosamling inne håller 1) jobbskor (svarta då givetvis) 2) gympadojjor 3) höga stövlar som i folkmun tituleras "FM-boots".
Alltså ingenting som passar sig i en kyrka med barn närvarande.
Så det blev att åka i panik och köpa nya. För säkerhets skull blev det två par - ett par med hög klack och ett par med låg (som får följa med som reserv).
 
När alla paket till morgondagen var inslagna och korten skrivna (jag kommer att lägga upp bilder på doppresenten när den är mottagen) drog jag iväg till gymmet och körde ett pass för axlarna.
 
Och just nu har jag en fransk fruktpaj (spetsad med Bailey´s) i ugnen som jag tänkte ta med mig på födelsedagsfesten som jag är bjuden på i morgon kväll (blir den bra så lägger jag upp receptet på söndag).
 
När jag kommer hem från Göteborg på torsdag ska jag tagga ner. Rejält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0