Fredagspanelen om grillning och uppskattade egenskaper

Förra veckans Fredagspanel utgick på grund av tidsbrist men nu bjuder jag på en rykande färsk panel innan det är dags att åka iväg till jobbet (har hunnit med både en powerwalk och ett gymbesök på morgonen också).

1. VAD SKÄMS DU ÖVER ATT DU GILLAR?

Carolas
julskivor.

2. VAD LÄGGER DU HELST PÅ GRILLEN?

Kött i alla dess former. Älskar smaken av grillat. Min stora sorg är att det inte är tillåtet att ha grill på balkongen.

3. VILKA EGENSKAPER UPPSKATTAR DU MEST HOS DINA VÄNNER?

Just nu: lyhördhet.

4. VILKET VAR DITT FÖRSTA JOBB?

Jag satt i ett skyddsrum på min mammas jobb när jag var 14 år och gjorde ordning reklamutskick för det företaget. Minns inte hur många dagar det gällde.

5. VILKEN ÄR DIN STÖRSTA UTSVÄVNING?

Det är sällan jag gör stora utsvävningar men nästa år tänkte jag unna mig två riktigt långa resor. I år går pengarna och omsorgen till hemmet.


Resmålet i vinter: Mexico.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0