Nu är det klippt

Det är dop i helgen. Därför tänkte jag att det kunde vara trevligt att köpa mig en ny sommarklänning för tillfället. När jag ändå var inne i stan igår så passade jag på att prova lite klänningar (hittade till slut en också) innan jag skulle iväg till frissan på eftermiddagen.
 
Och när jag stod där i provhytten så fick jag - till min stora fasa - se hur mitt hår såg ut bakifrån. Jag hade utsläppt hår igår eftersom det ändå skulle fixas till.
Det var en rent bedrövlig syn! Stripor som hängde längst med ryggen, slitna och matta.
 
Så min kära frissa fick ta i lite extra med saxen när jag väl kom dit (i fullkomlig chock ska jag tillägga).
 
Sedan lovade jag mig själv att bli ännu mer noggrann och frekvent med hårinpackningar framöver.
 
Min favorit-inpackning. Svindyr och svinbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0