Träningsstatus

Träningen går som på räls nu. Jag har haft mycket ledig tid och ett fördelaktigt arbetsschema som har bidragit till att jag har kunnat koncentrera mig på och prioritera träningen.
Bara den gångna veckan har jag kunnat variera min träning med långa powerwalks, spinning och styrketräning.

Min plan i morse var att ta en tidig powerwalk och sedan ett spinningpass på förmiddagen. Men jag vaknade klockan sex av att regnet smattrade på rutorna och det har inte avtagit ett dugg. Tvärtom ser det ut som om det kommer att fortsätta regna resten av helgen. Och då kan jag låta bli min powerwalk och ägna mig åt inomhusträning istället (har ingen lust att dra på mig en förkylning nu).

Man får helt enkelt vara flexibel! Spinningpasset på förmiddagen kommer jag självklart att köra (med frukost i magen den här gången - förra veckan försov jag mig på grund av att grannen stod och gormade på balkongen tjugo i fyra på morgonen). Sedan har jag lite ärenden att göra men jag hoppas att jag hinner att köra ett styrkepass också innan gymmet stänger tidigt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0