Bästa kompisen just nu:

Nezeril.

Ja, jag vet att man inte ska använda nässpray överdrivet mycket men just nu är Nezeril den enda anledningen till att jag kan andas över huvud taget. Feberfri är jag dock tack och lov.

Mycket motvilligt fick jag erkänna för mig själv att jag fortfarande är för sjuk för att träna så jag avbokade de två spinningpass som jag hade sett fram emot att få köra idag. Men en promenad i lagom tempo i det vackra vädret kan väl inte göra någon skada? Jag tror min kropp skulle må bra av att få lite frisk luft och sol.

Det är en fullkomligt ljuvlig vårdag här i förorten idag så jag ska även passa på att vädra ur lägenheten. Ut med vinterluften och in med vårkänslorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0