Fredagspanelen om vårkänslor och drömjobb

Jag ligger lite efter med mina Fredagspaneler. Här kommer förra veckans:

1. VAD ÄR DET FÖRSTA DU KOLLAR I ETT HOTELLRUM?

Jag har en viss ritual när jag kommer in i ett hotellrum. Är det ett hotell som jag aldrig tidigare varit på så är badrummet det första jag kollar. Har det badkar?
Sedan sätter jag på tvn. Har alltid på tvn på låg volym, även när jag sover.

2. HUR VISAR SIG VÅRKÄNSLORNA HOS DIG?

Jag får miljoner idéer! Jag blir extra hemmakär och vill rensa ut allt gammalt, storstäda och pynta.

3. VILKEN ÄR DIN BÄSTA EGENSKAP?

Att jag är omtänksam, snäll och empatisk.

4. VAD ÄR DITT DRÖMJOBB?

Kunna skriva och läsa på heltid. Jag avundas de bokrecensenter som får betalt för att läsa och recensera böcker.

5. KLARAR DU DIG UTAN MELODIFESTIVALEN?

Ja. Framför allt cirkusen omkring den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0