Träning blir shopping idag

Det blev inte många timmars sömn i natt för nu har jag även börjat att hosta. Men min arbetsdag var över redan klockan nio så nu kan jag försöka ta igen den förlorade sömnen.

Dagens enda moln på himlen är att jag även idag måste avboka min träning. Hade förhoppningar att kunna köra igång med träningen idag. Men det sunda förnuftet vinner över suget - därför blir det vila även idag. Att träna när man är sjuk är bara idiotiskt. Däremot funderar jag på att ta en sväng till Sollentuna centrum efter att jag har tagit en liten tupplur.

För att illustrera hur min röst låter idag bjuder jag er på en gammal klassiker med Marianne Faithfull:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0