Fredagspanelen om hjältar och drinkar

Veckans Fredagspanel kommer på rätt dag den här veckan:

1. VEM ÄR DIN STÖRSTA HJÄLTE?

Jesus. Mer och mer för varje år som går, dessutom. Härlig kille att ha vid sin sida!

2. VILKET ÄR DITT FRÄMST KÄNNETECKEN?

Ja, jag undrar det jag... För igår fick jag ytterligare ett bevis på att mina vänner kanske ser mig på ett helt annat sätt än jag verkligen är. Min vän Charlie såg mycket förvånad ut när jag sa att jag pensionssparade (jag misstänker att han tror att jag shoppar upp alla mina pengar).
Förhoppningsvis blir jag mer förknippad med mina goda egenskaper och min personlighet.

3. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRINK?

Singapore sling!
Den godaste jag någonsin druckit var i Krabi i Thailand. Sliskig, söt drink med körsbärssmak.

4. VILKEN TALANG ÖNSKAR DU ATT DU HADE?

Att jag kunde mer om datorer och aktier. Det hade underlättat livet.

5. HUR SKULLE DU VILJA DÖ?

Lycklig med frid i hjärtat.


Bild lånad från Tasteline där ni också hittar receptet på en Singapore sling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0