Bra fart på benen

Den lugna, harmoniska söndagsmorgon som jag längtade efter uteblev i morse. Istället försökte jag samkoordinera en powerwalk för fyra personer (45 minuters sms:ande hit och dit resulterade i att jag från och med nu kommer att sätta status på Facebook en halvtimme innan jag går ut - sedan får den som vill följa med).

Till sist blev vi två. Jag och Andreas (som var mycket, mycket trött idag). Riktigt bra fart på benen hade vi dock och var ute i ganska exakt 80 minuter. På den tiden hann vi 7,6 km vilket är ett resultat som jag är riktigt nöjd med (kanske, kanske innebär detta att hälsenan är på bättringsvägen?).

Vårt mål nästa söndag blir att gå milen. Vi håller tummarna för att det är strålande väder då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0