Ego-dag och härlig vecka

Ledig dag och solen skiner. Det har inte infallit samtidigt den senaste tiden. Men nu när det väl gör det så har jag passat på att börja dagen med en 7 km lång powerwalk.

Har ego-tema resten av dagen. Ska prioritera mig själv. Göra lite "tjej-grejer" mitt på dagen som att måla tånaglarna och färga ögonbrynen. Sedan ska jag till gymmet och köra styrka och ett spinningpass.

Ikväll får jag ju även vara hemma till matchen! Innan dess ska jag göra en riktig festmåltid. Fläskfilé med pepparrot och blomkålsmos.

Älskar ego-dagar! Rekommenderar er alla att ha sådana med jämna mellanrum. Framför allt behöver många öva sig på att vara ensamma och kunna njuta av det.

Det blir en härlig vecka, det här. Fyra Sverige-matcher och mycket träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0