Enchinagard och byrunda

Jag mår inte hundra idag. Gårdagens uppståndelse på Slottet kanske blev för mycket för mig. Vaknade upp och kände mig lite småfebrig och snuvig men kan ännu inte avgöra om jag är sjuk eller om det bara är någon form av pollenallergi.

Det blev i alla fall en riktigt lång runda i morse: jag tvingade ut Andreas i nästan en och en halv timme (för honom var det en straffrunda eftersom han festade ganska rejält igår). När jag kom hem tog jag mig en shot med Enchinagard i förhoppning om att må bättre snart.

Underbart väder idag med! Perfekt dag att börja fixa med trallarna på balkongen. De ska både göras rent ordentligt och oljas in.

Blommor väntar jag med i ett par veckor till.

Ut och njut av vädret nu, kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0