Fredagspanelen om lyckliga ögonblick och Facebook

1. VILKET ÄR DITT LYCKLIGASTE ÖGONBLICK?

När solen skiner, jag är ledig och inte har några som helst "måsten" eller "borde". Hoppas att hela juli kommer att se ut så när jag har semester.

2. VAD SKULLE DU VÄLJA SOM DIN SISTA MÅLTID?

Då skulle jag frossa i vita kolhydrater!

3. VILKEN KÄNDIS ÄR DU LIK?

Jag har fått höra att jag både är lite lik Carola och Barbra Streisand. Det beror nog lite på vilken hårfärg jag har för tillfället samt ur vilken vinkel.

4. VILKET ÄR DITT BÄSTA PARTYTRICK?

Har inget. Kanske är dags att skaffa ett?

5. HUR MÅNGA RIKTIGA VÄNNER HAR DU PÅ FACEBOOK?

Ganska många faktiskt. Dessutom har jag lärt känna en massa fantastiska vänner genom bekantas bekanta på Facebook. Jag väljer att se Facebook som en möjlighet - inte ett hinder.


Sista måltiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0